תמיכה

/תמיכה
תמיכה2018-06-25T09:37:42+02:00

שירותי תמיכה במוצרי מיקרוטיק – מיקרוטיק ישראל

יש לזכור כי את התשובות המפורטות לרוב השאלות ניתן למצוא במדריך הרשמי של מיקרוטיק! (באנגלית)

  1. אם רכשתם מאיתנו (מאתר routerboard.co.il) מוצר של מיקרוטיק עם מערכת ההפעלה RouterOS ברמה 4 ומעלה, אתם יכולים לקבל תמיכה באמצעות הדוא"ל למשך 30 יום מיום הרכישה בכתובת support@routerboard.co.il.
  2. אם יש לכם בעיית חומרה במוצר של מיקרוטיק שרכשתם מאיתנו, אנא פנו אלינו ל-support@routerboard.co.il עם תיאור מפורט של התקלה וציינו את מספר ההזמנה/חשבונית שלכם.
  3. ניתן להזמין מאיתנו תמיכה בתשלום לצורך הגדרת רשתות מקיפה או שירותי אבחון למצב הרשת (diagnostics).

אנו ממליצים לכם לבדוק את הפורום של מיקרוטיק לפני שאתם פונים אלינו, שכן הוא מאוד פעיל וייתכן והבעיה שאתם נתקלים בה כבר פורסמה בפורום ונפתרה.

הנחיות לבקשת שירותי תמיכה

כאשר פונים אלינו בבקשת תמיכה בדוא"ל support@routerboard.co.il:

  1. אנא ודאו כי מערכת ההפעלה RouterOS שבה הנכם משתמשים מעודכנת לגרסה העדכנית ביותר. אם אין לכם את הגרסה העדכנית ביותר, אנא עדכנו את הראוטר שלכם לגרסה העדכנית ביותר ובדקו אם הבעיה שלכם עדיין קיימת.
  2. עברו על דף השאלות הנפוצות של מיקרוטיק העולמית, אולי התשובה לשאלתכם כבר נמצאת שם.
  3. אם יש לכם בעיה בהגדרת הנתב, תבדקו ב-Wiki הרשמי של מיקרוטיק, ייתכן ותמצאו שם דוגמא מדויקת לאופן בו עורכים את הקונפיגורציה שאתם צריכים!
  4. אנא ציינו את מספר החשבונית שלכם בפנייה.
  5. אנא רשמו תיאור קצר של הבעיה, אשר כולל אינפורמציה על הרשת הספציפית שלכם (אילו מוצרים אתם משתמשים, כמה משתמשים יש לכם, איזה קונפיגורציה יש לכם וכו').
  6. כאשר הבעיה מופיעה, הפעילו את פקודת system sup-output/ לייצוא קובץ תמיכה. קחו את הקובץ supout.rif מהראוטר שלכם עם ftp BINARY mode וצרפו אותו להודעת האימייל שלכם עם בקשת התמיכה.
  7. במידה ואתם מנהלים איתנו תכתובת, אנא ודאו כי אתם כוללים במיילים חוזרים את השיחה הקודמת בגוף ההודעה.

שימו לב, התמיכה אינה כוללת הדרכה על TCP/IP.